Om mig

Mit billede
Er et venligt og hjerteligt væsen med en god indlevelsesevne. Er i stand til at nyde livets goder, at bruge min kreativitet. Elsker at hækle, men laver også andre kreative ting. Varmhjertet, samvittighedsfuld, ønsker harmoni i mine omgivelser, kan lide at have mennesker omkring mig. Ønsker at blive værdsat for den jeg er og hvad jeg gør.

onsdag den 21. maj 2014

Afrikansk taske


Den tog mig bare et år at lave, da jeg ik ku finde ud af hvordan slut resultatet sku se ud ... men nu lykkes det mig at få den færdig.. jubiiii

2 kommentarer:

  1. Hej Rie. Jeg fandt din blog, da jeg søger ny inspiration til mine dåseclips hæklerier. Jeg søgte via Google og fandt, hvor du for et par år siden startede på din flotte taske. Der har du en stor ring omkring blomsten, droppede du den store ring ? jeg synes nemlig ikke at kunne se den på tasken. Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Jeg begyndte engang på en pink med dåseclips den gik jeg væk fra da jeg ikke ville bruge det garn til clips
      Men jeg lavede en lilla og hvid, men kan ikke huske om den er på min blog.
      Vil du have jeg finder den og du kan se den?

      Slet