Om mig

Mit billede
Er et venligt og hjerteligt væsen med en god indlevelsesevne. Er i stand til at nyde livets goder, at bruge min kreativitet. Elsker at hækle, men laver også andre kreative ting. Varmhjertet, samvittighedsfuld, ønsker harmoni i mine omgivelser, kan lide at have mennesker omkring mig. Ønsker at blive værdsat for den jeg er og hvad jeg gør.

søndag den 22. juli 2012

Nu sker det.....

Har i mange år tænkt på at lave en bog og i dag blev den døbt og jeg er begyndt, har en forside, forord, indholdsfortegnelse som kun er midlertidig men der ska gerne være en del blandet i den... og emnet? ja det er om hækling ... har så mange ideer og nu vil jeg godt dele dem ud til jer også.

Blir så spændende at komme i gang med ..juhuuu
men ved ik hvor lang tid sådan en tager .... og hvordan jeg ska forholde mig.

Kontakte et forlag eller udgiv via nettet selv ... men nu begynder jeg så tager jeg de andre ting når den er ved at tage form :-)

2 kommentarer:

  1. Skide god ide - hvad med at kontakte Siri Aronsen via http://forlagetaronsen.dk/ - jeg har gået på terapi-studiet med hende - hun er rigtig sød, knald dygtig og kunne måske være interesseret ?? :-) Kh. Karina

    SvarSlet
  2. Tusind tak Karina ... hende vil jeg da li se efter og tjekke det ud :-)

    SvarSlet