Om mig

Mit billede
Er et venligt og hjerteligt væsen med en god indlevelsesevne. Er i stand til at nyde livets goder, at bruge min kreativitet. Elsker at hækle, men laver også andre kreative ting. Varmhjertet, samvittighedsfuld, ønsker harmoni i mine omgivelser, kan lide at have mennesker omkring mig. Ønsker at blive værdsat for den jeg er og hvad jeg gør.

søndag den 20. november 2011

SPANSKE CHURROS

Bring ½ liter vand i kog med 1 spsk. olie og 1 knivspids salt i en gryde. 
Drys 300 g hvedemel i, mens der røres godt rundt over hele grydens bund. 
Lad dejen køle lidt af og rør et stort sammenpisket æg i. 
Kom dejen i en sprøjtepose med en stjerneformet tut. 

Varm olie op i en høj gryde. 
Pres dejen ud i stæng.
Bag 5 stykker ad gangen i ca. 6 min. til de er gyldne og sprøde. 
Tag dem op med en hulske og læg dem på køkkenrulle til afdrybning. 

Servér dem friskbagte og lune drysset med flourmelis og gerne sammen med en kop varm kakao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar