Om mig

Mit billede
Er et venligt og hjerteligt væsen med en god indlevelsesevne. Er i stand til at nyde livets goder, at bruge min kreativitet. Elsker at hækle, men laver også andre kreative ting. Varmhjertet, samvittighedsfuld, ønsker harmoni i mine omgivelser, kan lide at have mennesker omkring mig. Ønsker at blive værdsat for den jeg er og hvad jeg gør.

tirsdag den 19. juli 2011

Dejlig dag

Man vågner til en dejlig sms... Tillykke du har vundet 285,- fra klasselotteriet.
Der må da gerne komme en mere i morgen :-)

Da vejret var så fint besluttede jeg mig til at cykle på stranden, i dag kom jeg i snak med en fyr fra Århus som var herovre og gøre rent efter al det vand vi fik på Sjælland, hyggeligt med noget selskab.

Stranden er det sted jeg nyder at opholde mig al den tid jeg kan komme til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar